perjantai 7. maaliskuuta 2014

h&m tilaukset


 Heipähei taas pitkästä aikaa. Multa on taas tämä blogaaminen jotenkin "unohtunut" suoraan sanoen en vaan ole jaksanu kirjottaa enkä ole keksiny mitään ideaa. Mulle ei oo oikeen mitään tässä tapahtunutkaan, kotona vaan ollu. Paitsi rakkaan pikkuveljen synttäreillä käytiin, pikkunen täytti jo 2 vuotta! Miten aika meneekin niin nopeeta, tuntuu ku hän olis vasta hetki istte syntyny.

Mutta nyt mulla on aihe josta haluan kirjoittaa.  Olen tässä lähiaikoina tilannut vaatteita H&M:stä niin ajattelin esitellä ne teille kuvina. Itse olen aina tykännyt tilaamistani vaatteista. H&M:ssä on hirveen laaja valikoima ja uusia vaatteita tulee viikoittain, ellei jopa päivittäin! Koskaan en siis ole joutunut pettymään tuolta tilatessani. Pahoittelen kuvien laatua, mulla ei tällähetkellä ole kameraa käytössä niin kaikki kuvat puhelimen kameraa apuna käyttäen. Mutta pitemmittä puheitta mennään kuviin.
Farkut x2
 Uimapuku ja erittäin iso pyyhe
Loafelit x2 Korkokengät Sukkia ja varvastossut
Hame ja Mekko
Mitäs pidätte noista? Tosta puuttuu vielä kolmet lökärit ja kaksi paitaa, ehkä niistäki kuvia joskus. Olen vakavasti harkinnut että aloittaisin taas uimisen. Tosin mun mielestä on rahastusta pyytää yli 3 euroa yhdestä uintikerrasta. Siellähän pitäis pulikoida sitte monta tuntia, mulla on ainakin se periaate että koko rahan edestä :D Saas nähdä miten käy, jaksanko vaiko en. Nyt mä meen kyllä kattomaan josko telkkarista tulis jotakin. Kertokaa toki mitä piditte tekstistä ja heittäkää mulle niitä aiheita mistä haluatte mun kirjottavan :)
                                                           
~Jonna-Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti